reklama

Vykrádanie blogov alebo Usmejte sa, ste v televízii!

Myšlienky a kvety na hroboch, slzy nad slovenským humorom a ešte komu sa páči slabá penetrácia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Pripomínať bezútyšný stavček slovenského humoru je ako voziť českych miliardárov na Seychely. Z toho, čo slovenský humor ponúka vo svojich akciovkami popletených mraziarenským boxoch (podľa niektorých kontrotolólov) 7 s.r.o. vraj vykazuje najmenšie príznaky tuposti.   Ako hovorím, až do terazu som prežul občasne-skoro-pravidelnú druhootázkovú recykláciu starých známych a vtipov z internetu, až kým ma včera zo záznamu (relácia zo 7.2.) Lasica neprichytil (na citlivom mieste). Svojou reakciou na odmietnutie zákona o uľachcaní rozvodov. Vraj netreba uľahčovať rozvody, malo by sa sťažovať uzatváranie manželstiev. A tváril sa pritom akoby mal väčšinu v parlamente. Čo už o to, myšlienka je to geniálna. Akurát že nie jeho.  Už vo štvrtok (Apríl 28 2005) ju ako prvý na svojom blogu sformuloval Jej Bývalý .   Môžete sa spýtať: Veď keď na to mohol prísť Jej Bývalý, prečo nie taký Lasica? Na to Vám možem iba poradiť: Pozrite si tú reláciu z archívu Markízy ...   Asi pred dvoma týždňami som náhodou objavil svoj článok z blogu v jedných nemenovaných novinách . Najpr ma ich záujem potešil, ale potom, ako mi neodpovedali na moju dobromyseľnú otázku či mi už nabudúce dajú vedieť, mi úsmev spadol zo strechy.   Ide o to, že ľudia, ktorí sú platení za kreativitu ju zbierajú na cudzích lúkach a jej pôvodní majitelia žijú na letmých pocitoch z dobre napísaných textov.   Nehovorím o sebe. Ale o myšlienkach, ktoré Google neodchytí, človek neuprávni a ľudia ich prisúdia tým, od ktorých ich počujú prvý krát. A tu Internet na Slovensku s divákmi Markízy vedie zatiaľ nerovný boj.  Keď sme už pri mýšlienkach. Čo takto založiť hambatý blog, ktorý by dokumentoval obdobné prípady?   A pokojne ma teraz vykradnite.    

Matej Papluh

Matej Papluh

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som Maťko Papluha mám malý tratlúh Zoznam autorových rubrík:  (skoro) bez komentáraVolby 2006slovenskie rearitiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu